20 лютага ў President Hotel адбыўся дабрачынны модны праект «Kids Fashion Zone - тэрыторыя дзіцячай моды». Арганізатары мерапрыемства - Установа па аказанні дапамогі ў складанай жыццёвай сітуацыі «Лёс і надзея», Цэнтр моды і стылю M.Y.STUDIO, Цэнтр дзіцячай анкалогіі, гематалогіі і імуналогіі - выказваюць шчырыя словы ўдзячнасці ўсім тым, хто дапамог яго зрабіць маляўнічым і запамінальным.
Дзякуй за цудоўныя песні і стварэнне цёплай душэўнай атмасферы Анастасіі Ціхановіч, Дзіме Камінскаму, Алегу Шчуцкаму (Alen Hit), Шоу Stress, тэатру Neshta Budze, дзіцячаму калектыву вакальнай студыі My Song і яе кіраўніку Наталлі Шэверноўскай. Дзякуем за яскравае суправаджэнне мерапрыемства нашых выдатных вядучых Кацю Самсонаву, Яўгена Булку, Наталлю Бібікаву, Тамару Лісіцкую.
Нашы словы падзякі ўсім партнёрам, якія дапамаглі гэтаму праекту. Гэта школа прыгажосці POSHSCHOOL.BY, дэкаратыўная касметыка LILO, мультыбрэндавы крама «СТИЛЯЖКИ».
Арганізацыйныя партнёры праекта: кампанія Sound Live, парфумерная кампанія Essens, гульнятэка Hobby games.
Інфармацыйныя партнёры: часопісы «Рюкзачок», Podium Real, Kinder Grad, Fashion life, Дзіцячая тэлестудыя «Пражэктар» кіраўнік студыі Вера Віктараўна Ткачэнка.
Рэпарцёры мерапрыемствы Матэйка Арына, тэатр моды Голд подыум, Парталы Relax.by, tut.by, family.by.
Фатографы праекта: Іван Юркевіч, Яўген Судак, Віталь Жыхараў, Ружана Вячорка, Вольга Андрэева, Юрый Разанаў.
Вялікая ўдзячнасць валанцёрам БДПУ ім. М.Танка, якія дапамаглі нам у правядзенні гэтага мерапрыемства.
Але, самыя галоўныя словы падзякі мы выказваем нашым выдатным дзецям, якія сваімі выступленнямі на подыуме падарылі ўсім нам новыя, незвычайныя ўражанні!
Удзел у праекце прынялі больш за 400 дзяцей з розных гарадоў Беларусі ў складзе мадэльных школ і агенцтваў: Цэнтра моды і стылю MYStudio, тэатр-студыі Gold Podium, Школы мадэляў Podium Kids, Студыі моды Modern Style, Мадэльнай школы R.fashion models, Мадэльнага агенцтва Joy kids, Рэкламна-мадэльнага агенцтва Silver Wings, Мадэльнай школы Infinity Models, Мадэльнай школы Nata Style Models, Мадэльнай школы Evelin Models, школы мадэляў Rina Models, Мадэльнай школы DIVO, Міжнароднага мадэльнага агенцтва Happy kids.
Дызайнеры і брэнды, якія прынялі ўдзел у праекце: дызайнер Наталля Іванюк (Кобрын), дызайнер Лідзія Барынава (Мінск), брэнд Om for baby (Мінск), дызайнер Алена Гаркавы (Гомель), брэнд Mama bear (Мінск), дызайнер Наталля Давід ( Гомель), брэнд MYStudio (Мінск), дызайнер Ігар Плетнёв (Віцебск), дызайнер Вера Комлік (Мінск), брэнд Gold Podium (Мінск), дызайнер Валерыя Крыса (Мінск), дызайнер Надзін Кузняцова (Мінск), брэнд Sardina Baby (Мінск ), брэнд Seven Stars (Мінск), дызайнер Анастасія Дарожкіна (Віцебск), Сэрвіс пракату Tamaraimara (Мінск), мультыбрэндавы крама «Стиляжки», дызайнер Ганна Буянава (Брэст), брэнд «Купалінка», дызайнер Эвеліна Аўгусцінавіч-Зубакіна (Гродна), дызайнер А. Григарович (Рэчыца), брэнд ALITAS (Брэст), дызайнер Вольга Лютыч (Бяроза), брэнд FIOLA (Брэст), брэнд Fashion Kids (Мінск).
Дабрачынны модны праект Kids Fashion Zone-2021 быў прымеркаваны да Міжнароднага дня дзяцей, хворых на рак, які адзначаецца 15 лютага.
Фінансавая справаздача.
Для пакрыцця ўсіх арганізацыйных выдаткаў пры падрыхтоўцы і рэалізацыі праекта «Kids Fashion Zone - тэрыторыя дзіцячай моды» былі прыцягнутыя сродкі з унутраных рэсурсаў партнёрскіх арганізацый, спонсараў і ўдзельнікаў.
За ўваходныя квіткі, паводле справаздачы платформы bezkassira.by, было сабрана 1.951,77 рублёў. 20 руб. атрыманыя, як дабрачынны ўнёсак ад фізічных асоб. Усе сродкі пераведзены на дабрачынныя рахункі сем'яў, якія выхоўваюць дзяцей з анкалагічнымі захворваннямі: сям'і Малашковых, сям'і Самаль і сям'і Бушмелевых.
Таксама ў распараджэнне арганізатараў паступіла спонсарская дапамога ад Грышкавец Людмілы Іванаўны (г. Пінск) у выглядзе сукенак і цацак. Яна перададзена прадстаўніку Цэнтра дзіцячай анкалогіі, гематалогіі і імуналогіі і размеркавана паміж дзецьмі, якія знаходзяцца ў дадзены момант на лячэнні ў Цэнтры.
Падатковыя выдаткі (выплата падаходнага падатку з усіх пералічаных сродкаў, якія паступілі на разліковы рахунак, працэнты за пераклады грашовых сродкаў і інш.) узялі на сябе Арганізатары. Самі Арганізатары, а таксама спецыялісты партнёрскіх арганізацый займаліся падрыхтоўкай і правядзеннем мерапрыемства, як валанцёры (з сабраных сродкаў за працу грошай не атрымлівалі).